Alla inlägg den 27 november 2008

Av Lina - 27 november 2008 23:34

Är ni nyfiken på vart jag håller hus så kolla in sidan www.holidayclub.se


Av Lina - 27 november 2008 23:19

idag har jag äntligen kommit upp till Duved. Jag bor numer på Kyrklägden 16 andra våningen tillsammans med Pierre och Nicole (hon har inte flyttat in än och därför har jag inte träffat henne än). Pappa skjutsade upp mig nu i eftermiddags. Trodde aldrig vi skulle komma fram levande, det var snorhalt och oplogat ute på vägen. Men vi klarade det! Tack å lov!


Jag har packat upp all packning nu ikväll. Jag hade packat fulla bilen med skidor, pjäxor, bokhylla, kartonger och väskor med kläder och andra saker... Jag trivs redan här och jag är övertygad om att jag stannar ett bra tag. Det är så fint och ute är det masssor! av snö. 


Imorgon ska jag äntligen börja jobba också. Ska jobba 8-14 nu fredag, lördag och söndag, och ev. eftermiddag/kväll på söndag. Jag ska nu lära mig alla rutiner i kiosken och ta över ansvaret från hon som är butiksansvarig idag. Den 8 dec. börjar jag "på riktigt" med introduktion i receptionen tillsammans med de andra av vintersäsongspersonalen. Det blir skoj!


Det bästa av allt är att jag ska bo över på hotellet HELA helgen! Jag ska träna på gymmet, bada, åka vattenrutschbana och bada bastu i Saunaworld alla dagar! Jag tror att jag till och med ska unna mig en liten spa-behandling. Behöver en liten ansiktsbehandling tror jag... ahhh va härligt det kommer att bli!! =)


(det här kanske jag redan har skrivit tidigare, men det kanske tåls att upprepas... om inte annat för att göra er lite avundsjuka ;) haha


kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards