Alla inlägg den 20 november 2008

Av Lina - 20 november 2008 15:14

Ja så här ser det ut hemma hos mig idag.... helt galet kaos med kartonger och grejer överallt!! Det är aldrig roligt att packa och packa om, men desto roligare när man får packa upp allt igen! (undrar när det blir...kan ju inte ta med hela mitt bohag till Duved)


hemma hos mig


Gick förbi Stortorget i Östersund en kväll här i veckan. Jag var bara tvungen att ta en bild på detta spektakel. För er som inte vet så håller kommunen på att "renovera" stortorget för ca 40 miljoner kronor! Vilken röra alltså! Och mitt i allt så lyser Länsförsäkringars nya lokal upp, mitt på taket av Storsjöteatern. Det ser ut som ett dockhus faktiskt när man ser små människor springa runt där på alla våningar.... haha


Stortorget i Östersund



Appropå renovering! Hälsade på kompisarna Frida och Pelle igårkväll som har köpt hus i Odensala. De håller på med en helrenovering utan dess like...  rivning, slipning, målning och mycket mycket mer. Men jag är övertygad om att det kommer att bli hur fint som helst när det blir klart. De ska flytta in till jul nångång är det tänkt.


Annars så händer det inte så mycket, väntar bara på besked från chefen om när jag ska börja jobba. I helgen kanske jag ska flytta upp lite grejer till Duved. Jag ska även träffa Erik. Vi har bestämt att vi ska börja träffas igen. Jag hoppas att det blir bättre nu när vi kommer närmre varandra. Det var ju lite jobbigt att ha ett "distans-förhållande".


Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med.... (packa cd-skivor bl.a)


kram














Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards