Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lina - 18 november 2008 23:29

...är det som jag har gjort idag. Min lägenhet är helt upp å ner-vänd. Det ligger papper, böcker  och kollegeblock överallt. Jag tänkte rensa upp lite bland alla mina grejer som jag har sparat sedan studietiden. Man vill ju inte slänga allt, men jag tror att en hel del måste bort. Jag behåller givetvis all min studielitteratur (det lilla jag har kvar, ca 10 böcker) eftersom det kan vara roligt att ha kvar och kolla i senare i livet.... eller?


Imorgon ska jag rensa i mina redan fyllda flyttkartonger (de som jag fyllde vid förra flytten) Det måste vara mycket skit som jag har sparat som går att kasta. Sen ska jag ge bort lite prylar till Strandloppan eller Röda Korset.


Jag längtar för övrigt till att börja jobba. Det ska bli hur kul som helst. Är redan nervös, lite sådär pirrigt förväntansfull ni vet... Jag kommer att få jobbarkompisar och jag ska få träffa massor av nytt folk och jag ska få åka skidor och mycket mycket mer... Mycket roligare än att sitta i en lägenhet i stan och inte göra någonting!!


Chefen ringde igår och frågade mig om jag var intresserad av att bli "butiksansvarig" för Time-kiosken som ligger i hotellet! Självklart vill jag det!! =) Vore ju fantastiskt om jag fick det ansvaret. Han var tvungen att prata med de andra och ta ett formellt beslut om det först innan vi bestämde nåt, men det är ju roligt att få förfrågan iallafall.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards