Alla inlägg den 17 november 2008

Av Lina - 17 november 2008 00:48

På datumet står det den 17/11, måndag alltså, men klockan är bara stax efter 12 på natten så för mig är det fortfarande söndagkväll. Har sett filmen Ladder 49 ikväll och den var hur bra som helst! Efter det gick jag och satte mig framför datorn och böjade läsa igenom allas bloggar. Det tog ett tag, men det är så roligt och intressant och läsa! Självklart måste jag lämna kommentarer också (till de flesta gjorde jag det)


I helgen har jag pysslat på med mina julkort. Det är riktigt roligt när man väl sätter igång. Det tar ett tag innan man är igång och sen tar det lite tid för varje kort för man måste hela tiden fundera på hur man vill ha det... De kort som har tagit längst tid har givetvis också blivit snyggast. Är inte speciellt nöjd med de som tog 10 minuter att göra.... men det gör inget! Man lär sig alltid någonting på det! Här kommer ett kort på alla fina julkort jag har gjort... ja nästan alla iallafall.


mina fina julkort 

 (Hoppas bara nu att jag har råd att betala portot!!)


Gick en långpromenad runt Boda med Linda igår. Solen lyste precis som en stark ficklampa, hur konstigt som helst och samtidigt det vackraste jag sett på länge! Sådana här dagar älskar jag att vara hemma i Boda! Vill inte alls tillbaka till stan!


min vackra by Boda utanför Lit i Jämtland

Imorgon ska jag ringa och tacka ja till jobbet som receptionist på Holiday Club i Åre. Boendet fixade sig igår. Ska bo i Duved, ca 5 km väster om Åre. Jag kom på ikväll att jag tänkte unna mig lite extra när jag får min första lön. Jag har inte gått på en spa-behandling på över 4 år! Har ju inte haft råd medans man varit student.... Men nu ska det bli av! ÄNTLIGEN!!


Sen kom jag på att jag kommer att ha ett Spa på mitt jobb ju, och ett stort badhus, och ett saunaworld, och ett gym! Wow! Jag undrar vilka förmåner man får som anställd... =)


Nu är det snart läggdax, ska bara kolla facebook också...


kram kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards