Alla inlägg den 9 november 2008

Av Lina - 9 november 2008 20:10

Igårkväll "slängde" jag ihop en liten äppelpaj som jag tog med mig till Doris och Danijela. Vi kollade på Dansbandkampen såklart och det var helt rätt band som gick vidare. GoodTimers var bra men inte så bra så de skulle gå vidare. Jag hejar mest på Larz Kristerz från Älvdalen för de har en härlig och charmig stil som jag verkligen gillar. Vi får väl se vad som händer när Jannez ska utmana dom....


Sov jättelänge idag med. Sen knäppte jag på TV:n för att se reprisen på Idol. Det var mycket bra låtar och Idolerna är hur bra som helst. Det är mycket stor konkurrens mellan dom. Rätt kille åkte ut iaf! Jag hejar på Kevin och Anna. Jag hoppas jag får se dem i finalen!


Nu är jag i Boda. Åkte hit mitt på da´n för att hälsa på pappa lite. Det är ju trots allt farsdag idag! Hälsade även på Karin och David, tvillingarna Edla och  Elvira samt deras nyfödda dotter Madicken. De verkade må bra och det var kul att träffas! Det händer inte allt för ofta. Jag hade köpt en liten "gröt" till Madicken och en inflyttningspresent till hennes mamma och pappa eftersom de har flyttat in i det nybyggda huset i Ringsta! Glada blev allihopa!


nu ska jag forska vidare på min affärsidé för imorgon har jag en telefonintervju med ett franschisingföretag, en intervju med en ägare och sen på eftermiddagen ska jag på Almi för att höra vad de kan hjälpa mig med.


kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards