Alla inlägg den 8 november 2008

Av Lina - 8 november 2008 17:08

Är nyss hemkommen från en otroligt rolig spännande och intensiv fest i Vemdalen. Jag hade hur kul som helst. Åkte ner med Jens och Kicki, bodde tillsammans med "buggmaffian" i en stuga i Sörgårdarna och där har det varit fest sedan vi kom ner i torsdagskväll. Jag kände inte så många men det var så trevligt att träffa nytt folk! Igårkväll dansade jag HELA kvällen och var helt slut när jag kom hem! Det var den roligaste dansen jag har varit på på flera år!! Jag såg att Thomas Deutgen var där också och stuffade på. Det är han som är med i juryn i Dansbandskampen. Jag tänkte faktiskt bjuda upp honom men han var upptagen hela tiden, typiskt!


jag är på väg ut på dansen

Idag tog vi en "promenad" upp på fjället där vi stannade och fikade lite grann. Mysigt!! Det var skönt att komma ut en sväng. Vädret var inte det bästa men helt okej.


friluftsdag i Vemdalen


Ikväll blir jag så klart spikad framför TV:n för att se en ny omgång av Dansbandskampen! Nu låter det som jag har blivit värsta dansbandsnörden men jag tycker faktiskt det är roligt.... haha


kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards