Alla inlägg under december 2012

Av Lina - 18 december 2012 23:19

Nu är det snart jul och det ser vi framemot. Erik är ledig i en vecka och jag har tagit semester i två veckor. Vi åker ner till Norrköping nu på lördag och blir där en vecka. Under nyårshelgen jobbar Erik och jag å Maja blir i Boda då fram till trettonhelgen. Det ska bli så skönt att få vara ledig och koppla av tillsammans med nära & kära.


Här är en liten film på Maja och hennes farmor Barbro när de ska sjunga "Jag såg mamma kyssa tomten". Jag hade bjudit in en del kompisar som har barn i samma ålder som Maja till LAB (som är en avdelning på Holiday där vi har barnpassning). Där hade vi julpyssel med pepparkaksbakning, sång, musik, dans och annat skoj. Det blev riktigt lyckat.




Har inte skickat ett enda julkort i år och det skäms jag över (fy Lina!) så det får bli en liten julhälsning på bloggen istället. Det är ju helt galet att tiden inte räcker till... vet inte vad jag gör!! Har inte ens köpt en julklapp ännu... och det är mindre än en vecka kvar till julafton.


  Så till alla mina goa släktingar och vänner! Ha nu en riktigt


GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards