Alla inlägg under september 2013

Av Lina - 17 september 2013 14:20

Jaha då var semestern slut och allvaret börjar igen. Det känns ändå ganska bra. Hösten är här och det är regn och blåst. Lika bra det...

Jag har haft riktigt tur med fint och varmt väder under dessa två veckor och vi har haft det lugnt och skönt. Tillbringade en vecka i Boda och andra veckan var vi hemmavid.
Erik har snickrat mest medans jag och Maja har pysslat med saft, sylt och bär. Dessutom bakat en del och lagat mat.

Är nu sjukskriven på halvtid och jobbar bara 4 timmar per dag. Får se hur det går men det känns skönt iallafall att veta att man inte blir helt slutkörd efter en lång arbetsdag. Undrar om jag kommer att få sjukpenning eller om försäkringskassan är vrång?! Sökte om graviditetspenning men det har jag inte fått nåt svar om än heller. Vet inte vad jag tar mig till om jag inte får det? !

Blev bjuden på surströmming i lördags av grannarna. Så gott! Hade faktiskt längtat efter det.

Jag har även hjälpt till lite med årets Kvalitetsloppis i Åre också. Vi hade drygt 40 säljare och tusental besökare (!?!) Och det blev även i år en succé. Jättekul att få vara med och anordna så stor grej. Vi höll till i arenan på Holiday club.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards