Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Lina - 26 augusti 2008 15:42

Här kommer resultatet från omröstningen jag har haft

på bloggen mellan den 18-26/8!


Fråga: Tänker du fortsätta läsa min blogg?


Svar: 

Ja 37,5 %

Självklart 25 %

Flera gånger i veckan 4,2 %

Absolut 29,2 %

Givetvis 4,2 %


Antal svar: 24 st.


Mycket glädjande svar tycker jag =)



Nu har en NYomröstning startat! Var med och rösta igen!


Av Lina - 26 augusti 2008 15:23

Först några kommentarer till fotona jag laddade upp igår.  Huset ni ser är vår personalbostad. Ser skabbigt ut på utsidan, men mycket fint invändigt. Häromdagen fick vi en stor platt-TV dit så det är bra när det är tråkigt väder. När jag står på toppen av Blåhammarkläppen kan ni se stationen nere i högra hörnet på fotot. Det var rätt så häftig utsikt därifrån. Tänkte gå upp igen någon kväll då det är klart väder och titta på solnedgången och "tjusar-August" (som pappa brukar kalla månen). Foton där pappa och Ricky står ute i dimman är vid landfyren här på Blåhammaren. Det var faktiskt landets första landfyr som byggdes här 1913. Jag och pappa skålar med ett gott efterrättsvin på det fotot som jag lägger in idag.


Jag har fått schema för nästa vecka nu. Jag jobbar måndag, tisdag och onsdag. På onsdag slutar jag 15 så då tänkte jag försöka ta mig ner till Storulvån eller Rundhögen och därifrån ta mig hem till Boda, men först förbi Erik i Åre. Jag hoppas att han kommer och hämtar mig, annars så får jag ta tåget eller lifta (det är många som liftar här!!) hem. Begravningen på morbror är på fredag. På lördag börjar jag jobba igen, på eftermiddagen vid 15.00 Morbror Roland och hans fru och Peter (min kusin) från Kanada kommer också hem så det blir roligt att träffa dom igen, fast under lite tråkigare omständigheter.


Nu ska jag gå in å lägga mig i soffan och titta på film. Vädret är superdåligt, dimma och spöregn. Jag hoppas att det blir bättre imorgon för då tänkte jag ta mig en tur till Norge, Storeriksvollen.... sova över där och sen gå tillbaka på torsdag. I helgen jobbar jag kväll fredag, lördag och söndag.


Hoppas att allt é bra med er annars.

 kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards