Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Lina - 19 augusti 2008 17:20

Har precis kommit hem efter en timmes promenad. Det var skönt att röra på sig lite... jag har nämligen suttit framför tv:n och datorn hela dagen och följt OS. Stackars Holm som bara blev 4:a... =(


Nu måste jag sätta igång och packa och det blir inte lätt. Jag vet inte riktigt vad som behövs för en månad på Blåhammarn. Tydligen finns det redan handukar och lakan som jag kan låna där så det slipper jag iaf ta med upp. Schampo, balsam, tvål, tandborste (jag tar inte med min el-tandborste) tandkräm, tops, bomull, deo, termos, kåsa, strumpor, trosor, jeans, myskläder, böcker, pärlor (till min smyckestillverkning ifall det blir tråkigt väder) mössa, vantar, halsduk, fleecetröja, t-shirt, tåfflor, svarta jeans (till serveringen i restaurangen) fjällräven-byxorna och mycket mycket mer...Pust. Mobilladdaren måste med också kom jag på nu. Väskan väger nu ca 15 kg. Trangia-köket lämnar jag hemma. Ett sånt måste ju gå att låna där (?)


Ikväll åker jag från stan (skönt) till Boda. Pappa ska skjutsa upp mig till Storulvån imorgon och en glad nyhet som jag fick idag var att han ville vandra med mig upp och stanna över natten. Ricky (vår hund) ska självklart också få följa med =) Jag är övertygad om att det kommer att bli en trevlig tur. Hoppas bara att vädret blir bra och att det inte kommer att regna för mycket.


Jag hoppas de har internet där uppe så jag kan fortsätta skriva. Att skriva blogg var ju riktigt kul!! Och det är jättekul att det är så många som läser den. Fortsätt med det (Var gärna med i omröstningen!) och lämna gärna kommentarer för det är roligt att läsa.


Ha dé gott allihopa. Kram kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards