Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Tiden ute!!!

Av Lina - 28 mars 2011 00:46

Jaha, då har tiden gått ut men ingenting har hänt än. Känner inget speciellt heller. Jag kommer troligtvis, om jag får gissa, gå över minst en vecka. Lilltussen tycker nog att det är varmt och skönt där inne i magen och vill helst inte komma ut förrän det har slutat blåsa och snöat. Vi båda önskar att vårvintervädret kommer tillbaka.

 

Just nu är jag i Boda. Erik har jobbat i helgen så han kommer hit imorgon. Igårkväll var jag på tjejfest i Ringsta. Vi hade vinlotteri och jag hade sån tur att jag vann förstapris som var 6 valfria vinflaskor :) Dessutom blev det min tur att bjuda hem alla nästa gång vilket blir i mitten av maj.


 

 
 
Sandra

Sandra

28 mars 2011 09:53

Jag kände inte heller något innan. Kanske att jag fick mindre ont i kroppen dagarna innan. Annars så satte det igång och jag misstänkte på en gång att det var riktiga förlossningsvärkar. Tänk att ni snart blir en till. Jag är nästan lite avundsjuk över att du har förlossningen kvar, det var en underbar och magisk upplevelse. Sov, vila, läs en bok, sov, vila, ta ett bad, ta hand om dig själv sista dagarna (eller kanske dagen?!) Många kramar från mig

http://sandra-vardagen.blogspot.com

 
Ingen bild

Frida

28 mars 2011 10:59

Hej Lina! Om jag inte hinner innan det är dags att åka till förlossningen vill jag passa på att önska er all lycka och kärlek på den stora dagen som snart kommer.

 
Ingen bild

Malin

28 mars 2011 18:12

Lycka till med allt Lina. Jag har såklart ingen aning, men om jag (som säkert alla andra) ska gissa, tror jag att du har en liten grabb därinne. Jag kände heller absolut ingenting förrän det var dags. Jag gick över 13 dagar, men när första känningen väl kom var Otto ute på mindre än 10 timmar. Lycka till med allt!!! Coolt att du ska bli mamma. Det bästa jag någonsin gjort! Kram kram

 
Linda

Linda

28 mars 2011 20:08

Oh nära nära! Tror ni får en tjej ;)

http://www.lindizzi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 10 juli 2016 20:25

Nu är det snart två år sedan jag skrev ett inlägg och jag ångrar nu att jag inte fortsatte. Satt igår och läste gamla blogginlägg och det var så kul att läsa. Det är ju min dagbok, en bok där jag öppet delar med mig av min vardag tillsammans med nära...

Av Lina - 27 oktober 2014 22:09

Vi har lite bråttom nu att hinna med det sista innan dess. Vi har, läs Erik, jobbat på bra utomhus. Dräneringen är klar och nu bygger vi gabioner och fyller upp med grus så det blir en fin gårdsplan. Nu är dessa bilder några dagar gammal så det har h...

Av Lina - 17 augusti 2014 20:26

Här är vi sommaren 2014

Av Lina - 21 juli 2014 19:18

Tänkte skriva några rader om vad vi hittills har gjort i sommar. Som jag skrev i förra inlägget så håller vi mest på med att renovera huset. Har grävt runt hela kåken och dessutom rivit en del av källarväggen. Nu har Erik murat upp den igen och det ä...

Av Lina - 11 juli 2014 22:11

Jo, vi är mitt i en dränering av huset. Inte nog med det så har vi (läs Erik) rivit källarväggen också. Den var i så dåligt skick på ena sidan av huset så det fick rivas och byggas nytt. Har rivit ut gamla "badrummet" också. Trappen ska få en lite re...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards