Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Lina - 21 mars 2011 15:30

Är precis hemkommen från en superhärlig helg i Boda som jag tillbringade tillsammans med Erik, mamma och pappa. Åkte i fredags, gjorde några småärenden på stan och kvällen spenderades i tv-soffan.


På lördagen åkte vi allihopa till stugan. Pappa och Erik tog med skotrarna så de passade på att åka runt och kika lite på övriga marker medans jag och mamma satt på sjön och fiskade och solade! Vädret var toppen (fram till halv tre iaf) !! Jag fick upp 2 stora aborrar och pappa fick en liten liten sik. Vi grillade korv och gjorde varma mackor i mackjärnet och drack kaffe. Helt underbart skönt och avkopplande!! Ringde till brorsan och det lät faktiskt som att han blev lite avundsjuk, även om det var finväder i Uppsala också.

 

     

      

I söndags var det dags för den årliga pimpeltävlingen vid stationsviken i Lit, på Indalsälven. Där fick vi sällskap av våra vänner Jocke och Malin med deras 2 barn. Även denna dag bjöd på toppenväder, men dock ingen fiskelycka. Det gjorde egenligen inte så mycket för vi fick pris ändå. Det är ett enormt stort prisbord på denna tävling. Jag vann 2o kg fågelfrö, men det sålde jag för 100kr!! =) och Erik vann en timmes bowling på bowlingbanan i Östersund.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards