Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Lina - 31 mars 2011 19:07

Nu när jag har gått över tiden med fem dagar är det lätt att tålamodet tryter. Det känns som dagarna bara blir längre och längre. Det blir de i å för sig eftersom vi nu har gått över till sommartid och kvällarna är mycket ljusare, men iallafall...


Så här tjock var jag i lördags, på beräknad födelsedag. Jag har gått upp 15 kg och midjemåttet har blivit 14cm större.


 

Nu jobbar Erik mycket mindre också än tidigare vilket gör det hela lättare och roligare. Vi hittar på saker för att få tiden att gå lite snabbare. Igår var vi till exempel på en sparktur och sen en skotertur. Tänkte att det kanske skulle kunna hjälpa till på traven lite. Imorgon tänkte vi ge oss ut på pimpelfiske om det blir bra väder.


     

  

Idag har vi varit till Trillevallen för att kolla om de hade några begagnade turskidor att sälja men vi var lite för tidigt ute. Samma svar fick vi i Vålådalen när vi var dit i förrgår.


I eftermiddags åkte vi upp till Ullåstugan i Ullådalen och åt en "sen lunch/tidig middag". Det fanns mycket gott på menyn och vi båda valde en hamburgare med sallad och pomme - men jag tog den i barnportion eftersom inte jag får i mig så mycket.

   

Läs min sälj-annons lite längre ner! Är det nåt någon är intresserad av så hör av er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards