Alla inlägg den 18 april 2010

Av Lina - 18 april 2010 20:58

Gick hem från jobbet igår med ont i halsen, frossa och riktigt matt i kroppen. Jag däckade direkt i soffan och när jag vaknade ett par timmar senare hade jag ingen röst kvar. Ringde och sjukanmälde mig till jobbet och sen gick jag och lade mig igen. Jag sov ganska bra i natt trots denna värk men idag har det varit nästan olidligt! Har legat i soffan framför TV:n hela dagen och kollat på diverse såpor och repriser. Jag har druckit te, saft och mängder med vatten, har knaprat Ipren och tre, fyra olika sorters halstabletter men INGENTING fungerar. Jag tycker det blir lite bättre för stunden när jag äter eller dricker nåt kallt så det har gått ner några smoothis också. Mat har jag inte kunnat äta för jag inte vill svälja onödigt många gånger. Sara ringde förut idag och när hon hörde hur dåligt jag lät så erbjöd hon sig att handla några grejer åt mig på affärn. Så snällt av henne att fixa det! Erik har jobbat idag och han kom hem nyss med ett stort paket glass! =) Imorgon åker jag till hälsocentralen tror jag för att kolla upp vad det är! Kanske halsfluss...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards