Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Bilder från vår/sommar och idag

Av Lina - 10 juni 2010 16:34

Hittade några bilder på mobilen från vårdagarna!  

            

cyklade till jobbet en skön vårdag i maj,

Ricky ville följa men det fick han inte


  

Erik och jag köpte med oss frukost en morgon och åkte

ner till Ristafallet. Det var meningen att det skulle bli

en mysig morgon men vi frös så mycket båda två så vi åkte hem

efter vi hade skyndat oss att äta. (men tanken var ju god!)


  

jag i lördags (innan jag klippte mig)


jag och Ricky på långpromenad


idag torsdag 2010.06.10 på Åre strand, +24 grader,

Åres första sommardag - på riktigt


  

fortfarande snö kvar på Mullfjället


  

spegelblank sjö, helt vindstilla och värmande sol,

kan det blir mycket bättre en ledig dag som denna?!

ikväll ska vi ut och paddla kanot och kajak

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 10 juli 2016 20:25

Nu är det snart två år sedan jag skrev ett inlägg och jag ångrar nu att jag inte fortsatte. Satt igår och läste gamla blogginlägg och det var så kul att läsa. Det är ju min dagbok, en bok där jag öppet delar med mig av min vardag tillsammans med nära...

Av Lina - 27 oktober 2014 22:09

Vi har lite bråttom nu att hinna med det sista innan dess. Vi har, läs Erik, jobbat på bra utomhus. Dräneringen är klar och nu bygger vi gabioner och fyller upp med grus så det blir en fin gårdsplan. Nu är dessa bilder några dagar gammal så det har h...

Av Lina - 17 augusti 2014 20:26

Här är vi sommaren 2014

Av Lina - 21 juli 2014 19:18

Tänkte skriva några rader om vad vi hittills har gjort i sommar. Som jag skrev i förra inlägget så håller vi mest på med att renovera huset. Har grävt runt hela kåken och dessutom rivit en del av källarväggen. Nu har Erik murat upp den igen och det ä...

Av Lina - 11 juli 2014 22:11

Jo, vi är mitt i en dränering av huset. Inte nog med det så har vi (läs Erik) rivit källarväggen också. Den var i så dåligt skick på ena sidan av huset så det fick rivas och byggas nytt. Har rivit ut gamla "badrummet" också. Trappen ska få en lite re...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards