Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Lina - 27 oktober 2008 00:47


Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Ni undrar säkert varför och jag kan bara säga att jag helt enkelt inte har haft någon lust. Min vecka har varit riktigt fördjävlig om jag får säga så. Erik gjorde slut med mig i onsdag och sedan har jag inte orkat skriva nåt. Jag trodde det inte var sant och har därför inte våga skriva nåt heller. Det känns jobbigt och jag är ledsen varje dag. Jag försöker inte tänka på det och håller mig därför aktiverad med en massa andra saker. Till exempel så håller jag på att planera en Halloween-fest till helgen. Det ska bli riktigt kul, bara det blir några anmälda så!

Jag har köpt in nästa alla grejer som behövs. Nu är det bara småfix kvar att göra.


Förutom det så har jag börjat tillverka kort (julkort, grattiskort mm.) vilket är jättekul! Jag sitter här hemma på golvet framför TV:n och klipper, klistrar, lappar, tejpar och dekorerar. Jag, kusin Karin (som också håller på med detta) och Frida (min tremänning) var till Sporthallen i lördags på "kort- och scrapbooking-mässa". Där vi fick mycket inspiration! Har redan gjort en hel del julkort =) och jag funderar på att börja en kurs också för att bli ännu bättre. Nu är det väldigt amatör-aktigt.


Idag var jag på en riktigt lång och ljuvlig promenad runt Frösöberget. Det var fint väder och det var mycket folk som var ute och gick. Det känns i luften att vintern är på gång nu, vilken dag som helst. Ikväll var jag ut och sprang också. Ca 5 km på 20 minuter =) Sen gjorde jag lite sit-ups och "baksidan av armen-hävningar" ute på den lilla gräsmattan som jag har här utanför. Hoppas ingen såg mig!


Imorgon ska jag klippa mitt hår och sen tvätta. Mina syskonbarn har höstlov och kanske tar jag med mig dom ut på nåt i veckan. Förutom det så ska jag fortsätta planera min nygamla affärsidé. Jag ska forska i lokal och finansiering imorgon tänkte jag för att sedan fortsätta med min affärsplan och marknadsplan. Jag måste ringa Näringslivskontoret och be om hjälp.


Nu är det läggdax


Kram


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards