Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Lina - 6 oktober 2008 22:59

Åh så skönt att vara hemma i stan igen... faktiskt. Borta bra men hemma bäst som man säger! Även om vardagspysslet kommer tillbaka. Idag har jag tvättat flera maskiner med tvätt, sprungit på stan, handlat lite prylar på Rusta, Ö&B och Jula och besökt arbetsförmedlingen (anmälde mig arbetslös igen)


Jag och Erik har också varit lite barnvakt åt William och det var kul. Jag har saknat honom så mycket nu när jag har varit borta. För er som inte vet vem det är så kan jag berätta att det är min bästa kompis Jessicas son som är 4 år gammal. Han är så smart, glad och rolig. Han gillar verkligen Erik också. Han ser upp till honom eftersom han är polis. När vi var på Jula så ville han inte åka därifrån utan fyrhjulingen. Han är helt tokig i motorsport, skotrar, crossar och fyrhjulingar. När han fyllde år i somras fick han en fin cross av sin mor och far. Han är jätteduktig på att köra och jag är övertygad om att han kommer att syssla mycket med motorsport även i framtiden.


William med sin nya cross 

Efter middagen for vi till Odensala för att hälsa på till Martin och Kristine (Eriks fd klasskompis/hyresvärd) De bjöd på kaffe och det blev mycket surr om polisens arbete samt snickerier. Erik har varit lite pjutt idag eftersom han var ledig på en dag då det har hänt så mycket i Åre, med tanke på bankrånet imorse mm. Typiskt, när det "äntligen" händer nåt "på riktigt" så får han inte vara med.... 

Nu ska vi se film och sen hämta sista tvätten i tvättstugan och därefter blir det hopp i säng. Imorgon har jag inga större planer. Erik åker tillbaka till Åre mitt på dan för att jobba. Jag tror jag åker till Boda på kvällen. Vill gärna träffa morbror Roland och hans fru Sheila en gång till innan de åker tillbaka till Canada. Och sen vill jag ju givitvis träffa alla mina andra vänner som bor i och omkring Lit.


kram


ps. Anneli, läser du detta så får du gärna svara på hur man ska göra för att kunna lämna kommentarer på din blogg. Jag fattar ingenting!?!?! Jag har inget google-konto, måste man ha det?



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards