Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Lina - 1 januari 2013 17:16

Nytt år och det innebär nya möjligheter! Nu är det dags att jobba mot nya mål. Jag har drömmar som jag gärna vill förverkliga men hur och när ska det ske?! Tiden bara rasar iväg...  Kanske dags att sluta snacka och börja jobba! Det är lättare sagt än gjort... men om jag blir tillräckligt motiverad och peppad så kan, nej, SKA det gå, jag behöver ett stor portion självförtroende också för att lyckas.


Igår jobbade Erik som vanligt (alla nyårsaftnar) och därför fick jag och Maja fira utan honom. Vi blev bjudna till min kompis Jessica i Lit, som har två barn, William 8 och Ebba 2. Fick en supergod 3-rätters middag och sen hade vi mys framför tv:n. Vi tände ett par rislampor vid 12-slaget som snabbt flög iväg då det blåste en hel del högre upp. Vi såg lite fyverkerier och skålade tillsammnas med grannarna runt om. Riktigt trevlig kväll fick vi. Idag har vi varit ute och åkt pulka, snowracer och gått en långpromenad. Vädret var så skönt och det är skönt när det är lite ljusare ute på eftermiddagen.



Denna vecka kommer vi att tillbringa i Boda, Lit där min mamma och pappa bor. Vi tänkte hälsa på lite kompisar, åka lite skoter och göra en dag på stan. Min brorsa Niklas är hemma från Uppsala och det är roligt att få träffa honom och hans familj nu när de är här. Han fick en liten tös i september och nu är hon, Saga, redan tre månader gammal. Hon är så fin och snäll.



Boda · Foton

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards