Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Lina - 25 oktober 2012 10:52

Brrr... nu längar jag till sol och värme!


Det var för ett år snart ett år sedan vi åkte till Thailand, hela familjen, för att sola, bada och koppla av. Vi blev även bjuden på ett bröllopp där av kusin Peter från Canada. Ett härligt minne för livet. (läs mer i bloggen)


För två år sedan reste jag och Erik runt i USA i drygt två veckor. Hälsade på Gustav i L.A och vi besökte Las Vegas, Åkte därefter vidare till Alabama där min syster med familj just då bodde. Vi reste en helg tillsammans ner till Florida för att sola, bada och koppla av. Det blev även en hel del shopping där. Ett annat minne är när jag höll i en alligator! Innan vi reste hem igen besökte vi countrystaden Nashville! (läs mer i bloggen) 


I år blev det inte längre resa eftersom vi nu har ett hus att fixa i ordning. Visst är det kul men det vore skönt att komma iväg en sväng också. Dessutom är det sådär mörkt, ruggit och råkallt ute nu när snön inte ännu har kommit.


2006 åkte jag och Charlotte (min storasyster) med hennes barn ner till Turkiet. Vi reste med Solresor och fortfarande så finns vi med på en reklambild från hotellet vi bodde på, både i deras katalog och på hemsidan. Man kanske ska ringa och fråga dem om de kan bjuda oss på en resa nu när vi har varit modeller i flera år! ;) eller?



Det är jag och Hanna som simmar i poolen på bilden!


   Bilden är lånad från Solresors hemsida

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards