Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Titta...

Av Lina - 10 november 2010 14:35

- Titta det snöar för fullt i Åre nu! Det är alldeles vitt ute! Fantastiskt skönt att äntligen få vitt ute. Har saknat det ett tag nu. Det är inte roligt med de mörka grå dagarna! Nu är det vitt och ljust! Den enda nackdelen är ju att man måste skotta, sopa av bilen och skrapa rutorna vilket tar sån tid!! De har nu även sänkt hastigheten på E14 i Björnänge till 70 istället för 90 nu, vilket är iofs bra men nu måste jag bli bätte på att planera och åka i tid till jobbet så jag inte blir sen...


    


-Titta vad min fina snälla vän Helena har gjort till mig! I love them! Det är ett par "tussar" som jag brukar kalla dem. Jag vet inte vad de egenligen heter, kanske  innetåfflor eller tjockstrumpor eller nåt liknande... De är så sköna och varma! Perfekt att ha den här tiden på året då golvet är kallt. Hon har sytt fast sitt märke "Nej men hej" på dem och ett litet hjärta där det står "Made with love"


-Titta på "Så mycket bättre"! Det är det bästa programmet på länge. Artisterna är helt otroliga! Jag brukar också titta på Idol och Skavlan. För övrigt blir det mest bara slötittande....


- Jag skulle vilja titta på filmen "Kärlekens mirakel" som är en dokumentär om hur ett barn blir till och växer i magen. Det sägs att det är en fantastisk film. Boken vore också kul att titta i, bilderna är helt otroliga!

 
 
MALIN - Längtar efter min prinsessa!

MALIN - Längtar efter min prinsessa!

10 november 2010 16:43

Se filmen, såg den för ett par veckor sedan och den är verkligen bra. Ett mirakel :)

http://malinkarlstrand.blogg.se

 
Sandra

Sandra

15 november 2010 16:29

Jättesöta!

Är det Lennart (någonting) som har skrivit boken?
Jag har "Ett barn blir till" av honom, och man blir helt salig över de bilderna.

Hoppas att du (ni) mår bra.

Kram från Sandra

http://sandra-vardagen.blogspot.com

 
Angelica

Angelica

7 december 2010 14:12

Men åh vilka mysiga tossor!

http://lillakrakslottet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 10 juli 2016 20:25

Nu är det snart två år sedan jag skrev ett inlägg och jag ångrar nu att jag inte fortsatte. Satt igår och läste gamla blogginlägg och det var så kul att läsa. Det är ju min dagbok, en bok där jag öppet delar med mig av min vardag tillsammans med nära...

Av Lina - 27 oktober 2014 22:09

Vi har lite bråttom nu att hinna med det sista innan dess. Vi har, läs Erik, jobbat på bra utomhus. Dräneringen är klar och nu bygger vi gabioner och fyller upp med grus så det blir en fin gårdsplan. Nu är dessa bilder några dagar gammal så det har h...

Av Lina - 17 augusti 2014 20:26

Här är vi sommaren 2014

Av Lina - 21 juli 2014 19:18

Tänkte skriva några rader om vad vi hittills har gjort i sommar. Som jag skrev i förra inlägget så håller vi mest på med att renovera huset. Har grävt runt hela kåken och dessutom rivit en del av källarväggen. Nu har Erik murat upp den igen och det ä...

Av Lina - 11 juli 2014 22:11

Jo, vi är mitt i en dränering av huset. Inte nog med det så har vi (läs Erik) rivit källarväggen också. Den var i så dåligt skick på ena sidan av huset så det fick rivas och byggas nytt. Har rivit ut gamla "badrummet" också. Trappen ska få en lite re...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards