Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Lina - 1 januari 2010 14:21

...vill jag önska alla nära och kära (och alla ni som läser min blogg och inte tillhör den andra kategorin)



Erik och jag tänkte fira nyårsafton för två dagar sedan. Vi hade köpt hem lite vitt vin och räkor, kex och ost, gjort en god västerbottenostpaj med löjrom och cream fraice. Gott gott! Dessvärre var jag så trött så jag orkade inte hålla mig vaken till tolv så jag gick och la mig halv elva. Ha ha vilket firande vá?!!


Det blev inget vidare firande vid tolv-slaget inatt. Jag plockade disk och annat skräp ute i hotellobbyn.... Jag jobbade nämligen hela natten. Jag tror aldrig jag har sålt så mycket korv någongång som inatt! Alla fyllisar som kom tillbaka från krogen skulle självklart käka korv. Jag stod i Time och hjälpte vår nattis Tomas! Helt galet mycke att göra!


När jag kom hem vid halv fem så var det svårt att gå och lägga sig och sova så jag knäppte på tv:n och kollade på Gladiator. Erik kom hem vid sex-tiden så då gick vi och la oss. Idag vaknade jag halv två och ska börja jobba halv fyra igen...pust! Har iaf varit ut en sväng och fått en nypa luft, skottade lite snö och sopade av bilarna.

  

Åreskutan dagen innan julafton;

  




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards