Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Lina - 26 maj 2009 22:45

Idag har Erik bjudit mig på en god grill-middag, fläskfilé, klyftpotatis, vitlökssås, hallomiost, färska champinjoner, beasås och en jättegod sallad med granatäpple i. Mums va gott =) Och tvärmätta blev vi.


Jag jobbade varje dag förra veckan och det var inte så mycket att göra men man blir trött ändå... så igår var jag ledig och då passade jag och Erik på att ha en skön dag tillsammans. Vi tog en promenad ner på byn, gjorde ett ärende på banken och sen fikade vi och spelade Fia på Bahnhof Café (fd. Lok&Latte). Sen tog vi en tur med bilen och spanade på hus som är till salu och därefter blev det en lugn kväll framför TV:n. Vi tittade på Madagaskar (Nr 1 för 2an har vi redan sett) och den är hur bra och rolig som helst! 


På torsdag ska jag åka hem till Boda för då får vi Amerika-främmande. Min pappas kusin och hennes dotter, Gina och Jill, från Seattle kommer och hälsar på. Vi tänkte ta med dom på Moosegarden i Orrviken och hälsa på älgarna. Det vore väl en toppengrej att visa upp för amerikanare!?! Hoppas bara att de har möjlighet att ta emot oss, annars blir det Jamtli tror jag. 

Min kusin Peter från Canada kommer också på torsdag tror jag. Han ska stanna hela sommaren i Boda. Det blir kul att träffa honom igen! 


Om några veckar får jag äntligen semester, v 25 och v 26. Det ska bli sååå skönt att komma iväg en sväng. Vi tänkte åka ner till Norrköping, till Eriks familj, och sen blir det eventuellt Göteborg och Halmstad eller Stockholm. Vet inte riktigt än...  Hoppas på en solig och rolig midsommar ute i St Anna skärgård iallafall tillsammans med Eriks vänner. 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards