Alla inlägg den 3 december 2009

Av Lina - 3 december 2009 11:32

I söndags, 1:a advent, var jag och Erik bjuden på dop. Det var min kusin Karins son Haqvin som döptes i Lits kyrka och därefter var det samling i Evelinastugan i Boda (hemgår´n)  där vi blev bjuden på tomtegröt, stutar, kaffe och tårta! Jättetrevligt! Jag trodde aldrig att jag skulle ha möjligenheten att åka eftersom jag egentligen skulle jobba. Men utchecket gick jättebra (den här gången!) så jag fick lov att gå efter det. 

    



Igår var jag ledig och då kom Benny hit och hälsade på. Det är min jobbarkompis hund :) Vi gick först en timmes promenad uppe i skogen, upp mot Brattland och efter min lunch gick vi en promenad ner till Åresjön. Det var fint väder, solen sken och snön gnistrade så fint!  Benny var helt galet glad över att få spring lös i skogen (bor i annars i centrala Åre) Det är bra att han får komma ut på landet ibland. Det blir nog fler gånger!


     



Idag är det lika fint väder och jag har inte gjort så mycket än idag. Har läst nyheterna och sporten, kollat mejlen, uppdaterat status på facebook och nu bloggar. Jag måste klä på mig och gå ut men först ska jag koka lite kaffe och ta fram bullarna ur frysen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards