Alla inlägg den 4 december 2008

Av Lina - 4 december 2008 22:27


Idag har jag skottat massor av snö hemma i Boda, det har snöat konstant i tre dagar och det tog någon timme att få bort all snö. Jobbigt men samtidigt mycket skönt med lite träning! =)


Kolla in dessa stora snöbollar som jag gjorde ;)

min stora snöbollar

Senare gick jag, mamma och pappa på en liten promenad ute i solskenet, sen kom Marianne, min höggravida syster, och hälsade på. Vi fikade varm choklad med mjukstutar. Mums va gott! Mamma lagade en jättegod hemmalagad pizza till middag och samtidigt som vi åt den satt vi framför tv:n och kollade på Skidskytte-tävlingarna från Östersund. Kul att Helena Nilsson vann!


Jag pulsar runt i djupsnön i Boda


Ikväll har jag fått julbaka lite grann också, lussekatter och pepparkakor. Det var år och dar sedan jag bakade och det var riktigt skoj faktiskt. Fick lite julkänsla av det. Vi har druckit lite Blossa-glögg och julpysslat lite också. 


Imorgon ska jag åka och hämta min nya bil! Jag var in till stan igår och köpte en Toyota Corolla =) Den ser skitfrän ut, som en liten sportbil! Ni får se bild på den senare.... Anledningen till att jag inte har den än är för att den skulle besiktas, vindrutan skulle bytas, centrallåset skulle fixas till och extraljus skulle monteras på den innan jag kunde hämta ut den. Äntligen säger jag bara! Har ju inte haft en bil sedan 2003 tror jag, då jag hade en gammal Mazda 323. Jag är sååå less på att åka buss överallt, det tar ju sån tid (och tid är pengar ;)


Därefter åker jag upp till västjämtland igen. Ska jobba extra på lördag och söndag, sen på måndag är det dax för introduktion för oss nya i receptionen vilket ska bli spännande!!


 kram kram


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards